Bols Corenwyn

Bols Corenwyn  

Nieuwe positionering, online strategie, social media strategie, content strategie, content creatie, ontwikkeling nieuwe visuele stijl, ontwikkeling website, etc. 

Bols Corenwyn wilde verjongen. En niet alleen maar afhankelijk zijn van hun belangrijkste verkoopmoment: de haring periode. Ze wilde dit doen op een manier die hun huidige doelgroep niet zou afstoten, maar wel een nieuwe doelgroep aan zou trekken. Hier is een volledig nieuw concept voor ontwikkeld: “de Gouden Eeuw van Bols Corenwyn”. We zijn trouw gebleven aan de heritage, maar hebben dit naar het ‘nu’ getrokken. Er is een hele nieuwe stijl neergezet, die past bij de uitstraling van het merk, maar dan wel in een heel nieuw jasje.

In opdracht van Partout d.n.a.

De nieuwe website in een hele nieuwe look & feel. Meer van nu zonder afbreuk te doen aan het rijke verleden.

De nieuwe website in een hele nieuwe look & feel. Meer van nu zonder afbreuk te doen aan het rijke verleden.

Van korrel tot borrel. Zo wordt Bols Corenwyn gemaakt.

Van korrel tot borrel. Zo wordt Bols Corenwyn gemaakt.

Hmmm.... Bols Corenwyn in de mix.

Hmmm…. Bols Corenwyn in de mix.

Smaak komt met de jaren! Facebook post Bols Corenwyn.

Smaak komt met de jaren! Facebook post Bols Corenwyn.

share on