KOH Cosmetics

KOH Cosmetics 

Marketing strategie, online strategie, social media strategie, content strategie, realisatie online platform, content creatie, online & social media campagnes, emailmarketing, evenementen, (online) PR, etc. 

KOH Cosmetics is het high end merk van Herôme. Ook voor dit merk is een hele nieuwe strategie gekomen die in basis hetzelfde is als die van Herôme, maar met een aantal wezenlijke verschillen: we hebben een ander type consument met een andere informatiebehoefte en een andere propositie. Voor KOH is dan ook een hele eigen stijl en tone of voice gehanteerd die past bij deze high end doelgroep. Daarnaast is de inspiratie, ontspanning en jezelf verwennen bij KOH de kern van het verhaal geworden.

Op Pinterest kun je terecht voor inspiratie. Ook via de andere kanalen wordt dit aangejaagd.

Op Pinterest kun je terecht voor inspiratie. Ook via de andere kanalen wordt dit aangejaagd.

De nieuwe collectie! Maar welke kleur is jouw favoriet?

De nieuwe collectie! Maar welke kleur is jouw favoriet?

Quotes passen bij het high end merk KOH Cosmetics en hebben dan ook een vaste plek op de verschillende kanalen.

Quotes passen bij het high end merk KOH Cosmetics en hebben dan ook een vaste plek op de verschillende kanalen.

De nieuwe website! Live! De plek waar de consument geïnformeerd, maar vooral ook geïnspireerd wordt door de wereld van KOH.

De nieuwe website! Live! De plek waar de consument geïnformeerd, maar vooral ook geïnspireerd wordt door de wereld van KOH.

share on