Licor 43

Licor 43

Online strategie, online platform, e-mailmarketing, mobile, social media strategie, content strategie, content creatie, campagnes, monitoring etc.

Licor 43 is de populairste likeur in Nederland. En dat zijn ze in relatief korte tijd geworden. Tijd dus om de ambities bij te stellen en ook andere categorieën te veroveren! Maar om dat goed en gedegen te doen was een nieuwe online strategie nodig. Waarbij het online platform, e-mailmarketing en de social media kanalen onder de loep werden genomen en een geherdefinieerde rol kregen. Want een goed geïntegreerd verhaal wat overal herkenbaar is voor de consument is essentieel. Alleen met een goede strategie lukt het om de consument te converteren naar echte brandlovers. En laat dit nou een belangrijke doelstelling zijn voor het merk. De strategie: Spaanse passie meets de Nederlandse consument.

In opdracht van Partout d.n.a. en in samenwerking met GVDW.

Het online platform van Licor 43. Geen flash meer en responsive! Met relatief kleine aanpassingen weer klaar voor de toekomst.

Het online platform van Licor 43. Geen flash meer en responsive! Met relatief kleine aanpassingen weer klaar voor de toekomst.

Weet jij waar Licor 43 gemaakt wordt? In Cordoba, Cartagena of Cadiz?

Weet jij waar Licor 43 gemaakt wordt? In Cordoba, Cartagena of Cadiz?

Happy Valentines Day!

Happy Valentines Day!

Ook vaderdag vier je met een lekker glas Licor 43. Maar dan in de mix!

Ook vaderdag vier je met een lekker glas Licor 43. Maar dan in de mix!

 

share on